World Physiotherapy Accreditation

World Physiotherapy Accreditation

Logotypy projektowe: Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego, Rzeczpospolita Polska, Dofinansowane przez Unię Europejską, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Logotypy projektowe: Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego, Rzeczpospolita Polska, Dofinansowane przez Unię Europejską, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego

W związku z rozpoczęciem realizacji umowy nr MNiSW/2025/DPI/751 z dn. 11.12.2025r. na dofinansowanie akredytacji pn. „World Physiotherapy Accreditation” w ramach projektu niekonkurencyjnego „Akredytacje międzynarodowe dla rozwoju polskich uczelni”, Działanie 01.05 Umiejętności w szkolnictwie wyższym, Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus  informujemy o możliwości zgłaszania do Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej podejrzenia o niezgodności Projektu lub działań Uczelni z Konwencją o prawach osób niepełnosprawnych sporządzoną w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 1169, z późn. zm.), zwanej dalej „KPON”. 

Sygnały, zgłoszenia lub skargi dotyczące wystąpienia niezgodności projektów FERS z postanowieniami KPON mogą przekazywać osoby fizyczne (uczestnicy projektów lub ich pełnomocnicy i przedstawiciele), instytucje uczestniczące we wdrażaniu funduszy Unii Europejskiej, strona społeczna (stowarzyszenia, fundacje), za pomocą (w każdym poniższym przypadku uznaje się zgłoszenie za przekazane w formie pisemnej):

  1. poczty tradycyjnej – w formie listownej na adres: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa lub Instytucji Pośredniczącej: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, ul. Chmielna 69, 00-801 Warszawa,
  2. skrzynki nadawczej e-puap Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej lub Instytucji Pośredniczącej: /MIR/SkrytkaESP lub /NCBiR/SkrytkaESP.

WKRÓTCE NA UMLUB

Wkrótce na UMLub

 

Wydarzyło się

Ogłoszenie o naborze wniosków w ramach konkursu „Inkubator rozwoju” na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie – przedłużenie terminu naboru

2025-10-27 08:12:40

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza pierwszy nabór wniosków w ramach konkursu realizowanego w projekcie „Inkubator Rozwoju”, realizowanym przez Konsorcjum uczelni lubelskich w ramach projektu „Science4Business – Nauka dla Biznesu”, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla…

Ogłoszenie konkursu Partnerstwa Strategiczne NAWA – nabór 2025

2025-12-16 13:37:23

Biuro Projektów informuje o ogłoszeniu konkursu Partnerstwa Strategiczne NAWA – nabór 2025. 

Celem głównym Programu jest wsparcie instytucji szkolnictwa wyższego i nauki w wypracowaniu trwałych rozwiązań w zakresie współpracy dydaktycznej, naukowej i wdrożeniowej realizowanej w ramach strategicznych partnerstw międzynarodowych.

Narodowe Centrum Nauki ogłasza kolejną edycję konkursu SONATINA 10

2025-12-16 12:52:40

Biuro Projektów informuje, że Narodowe Centrum Nauki ogłosiło kolejną edycję konkursu SONATINA 10.

Konkurs ma na celu wsparcie kariery młodych badaczy, poprzez stworzenie możliwości pełnoetatowego zatrudnienia i prowadzenia badań naukowych w Polsce oraz umożliwienie zdobycia wiedzy i doświadczenia podczas realizacji staży…

World Physiotherapy Accreditation

2025-12-15 13:55:53

W związku z rozpoczęciem realizacji umowy nr MNiSW/2025/DPI/751 z dn. 11.12.2025r. na dofinansowanie akredytacji pn. „World Physiotherapy Accreditation” w ramach projektu niekonkurencyjnego „Akredytacje międzynarodowe dla rozwoju polskich uczelni”, Działanie 01.05 Umiejętności w szkolnictwie wyższym, Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego…

Wykłady dla Społeczeństwa – grudzień – „Choroby ze spektrum autyzmu – przyczyny genetyczne, epigenetyczne i metagenomiczne”

2025-12-15 08:36:56

Zapraszamy do udziału w kolejnym wykładzie z cyklu "Wykłady dla Społeczeństwa".

W grudniu szczególną uwagę kierujemy na znaczenie wiedzy, otwartości i zrozumienia dla osób w spektrum autyzmu.  Celem inicjatyw jest podniesienie świadomości społecznej i pokazanie, jak ważne jest zrozumienie potrzeb i…